Empat Puluh!

August 2, 2008

Harini anak2 suruh ajak yai & nyai dorang jalan2. Mak dan bapak aku telah datang ke rumah aku hampir tengahari tadi. Alhamdulillah hari ini aku masak laksa jadi dapatlah mak dan bapak merasa laksa aku. Selain tu, aku buat brownies juga 🙂

psstt..harini nak share2 gambar2 la =P

 

 

 

eh, laksanya mana?heheh

 

Lepas solat zohor, semua berehat tengok cd anak2 semasa kecil, cd hari lahir abang yang pertama. Kiut betol anak2 dan anak2 buah aku masa kecil2 dulu 🙂

Pukul 3.00 petang, semua dah bersiap nak berjalan ke Northpoint. Lepas tu, ayah ajak kita gi Bilal Restaurant makan2. Maklumlah harini aku masak laksa je & semua belum makan nasi.

 

 

[rockyou id=119322309&w=426&h=319]

 

Lepas makan2 kita pergi jalan2 pat Causeway Point. Dah penat jalan, biasalah budak2 ni, nak singgah McDonald’s. Bila semua dah penat, barulah kita semua balik.

 

Tenkiu ayah for the treat & Happy 40th! Semoga ditingkatkan iman dan sentiasa berbahgia disamping kami, isteri & anak2 🙂

Mama & anak2 harap ayah suka dengan hadiah yang kita beli tu 🙂

 

Â